Ta strona używa plików cookie. Aby dowiedzieć się więcej na temat dlaczego ta strona używa plików cookie i jak włączyć je w Twojej przeglądarce, zapoznaj się z polityką prywatności. Przeglądanie tej strony jest równoznaczne z akceptacją prawa tej strony do korzystania z tych plików.
Zamknij

Tajemniczy klient

Tajemniczy Klient (zwany czasami Mystery Shopper) to - jak dotychczas - najlepszy sposób zbadania jakości obsługi klienta.

Kim jest Tajemniczy Klient? Tajemniczy klient to zwyczajny, niczym nie wyróżniający się klient, który jednak, wyposażony w odpowiednią wiedzę i narzędzia, potrafi wiarygodnie ocenić w jaki sposób sprzedawca realizuje obowiązujące w danej firmie standardy obsługi klienta. Dzięki systematycznym wizytom tajemniczego klienta, personel placówki handlowej otrzymuje nie tylko oceny, ale przede wszystkim informacje zwrotne o problemach i niedociągnięciach, które należy wyeliminować, aby każdy klient odwiedzający sklep był w pełni usatysfakcjonowany tym w jaki sposób został obsłużony. To oczywiście ma bezpośredni i znaczący wpływ na wzrost sprzedaży.
Prowadzimy również audyty z nagraniem dźwiękowym.

Zaufali nam:
PHU GiG ul. Sosnkowskiego 40-42 lok. 105, 45-254 Opole