Opole, ul. Oleska 121 B lok. 10

Zaufali nam

Doświadczenie budowane latami

23 lata działalności
Ponad 360
zadowolonych Klientów
Ponad 42 tyś.
audytorów
Najwyższa jakość
realizacji audytów w ogólnopolskich sieciach handlowych poparta referencjami*
image
image
image

Poznaj naszą ofertę

Dysponujemy najbardziej zaawansowanymi narzędziami do kontroli metodą Tajemniczego Klienta

Tajemniczy klient to zwyczajny, niczym nie wyróżniający się klient, który jednak, wyposażony w odpowiednią wiedzę ...
Badanie satysfakcji klienta realizowane jest w dwóch formach: jawnej i tajnej. W formie jawnej pracownicy ...
Usługi dodatkowe, np. dostarczenie zakupionego towaru do domu klienta, przycięcie zakupionych desek ...
Przedstawiciel handlowy to newralgiczny element łączący producenta (dostawcę) ze sklepem. W pracy przedstawiciela ...
Audyt jawny jest idealnym narzędziem do zbadania stanu zaopatrzenia sklepów, wyglądu, czystości ...
Sposób prezentacji produktu, jego miejsce na półce i otoczenie mają istotny wpływ na jego sprzedaż. Dbają o to sklepy ...
Akcje marketingowe prowadzone są zazwyczaj dużym nakładem sił i środków. Czy sposób ich wdrożenia w sklepach ...
Do Państwa dyspozycji oddajemy najbardziej zaawansowane i zarazem najbardziej intuicyjne narzędzie do prezentacji ...
Specjalizujemy się w rekrutacji pracowników i doradztwie personalnym na terenie całego kraju. ...

Masz pytania?

Jeżeli masz pytania odnośnie naszej oferty lub chciałbyś uzyskać wycenę, prosimy o kontakt

Sprawiamy, że jakość obsługi osiąga najwyższy poziom

O firmie

Specjalizujemy się w kontrolowaniu jakości obsługi metodą tzw. Tajemniczego Klienta
Nie ograniczamy się do przekazywania Państwu tylko liczb i wyników.
Skupiamy się na szczegółowych rekomendacjach, obszernych raportach oraz multimedialnych prezentacjach wyników
Taka forma współpracy pozwala Państwu przygotować już w obrębie własnej sieci korzystną strategię działania.