Ta strona używa plików cookie. Aby dowiedzieć się więcej na temat dlaczego ta strona używa plików cookie i jak włączyć je w Twojej przeglądarce, zapoznaj się z polityką prywatności. Przeglądanie tej strony jest równoznaczne z akceptacją prawa tej strony do korzystania z tych plików.
Zamknij

Badanie satysfakcji klienta


Badanie satysfakcji klienta realizowane jest w dwóch formach: jawnej i tajnej. W formie jawnej pracownicy są poinformowani o audytorze, który na terenie placówki przeprowadza krótkie wywiady z klientami, niezwłocznie po ich obsłudze. W formie tajemniczej - audytor znajduje się poza placówką, w jej pobliżu i zadaje pytania osobom wychodzącym ze sklepu, a także osobom przechodzącym w pobliżu. W ten sposób można doskonale zbadać, jak dana placówka postrzegana jest w lokalnej społeczności, czy być może klienci wolą sklep konkurencji i z jakich powodów. Obie formy badania pokazują słabe i mocne strony sklepu widziane oczami klientów i wskazują, które aspekty należy zmienić lub wzmocnić w celu poprawy konkurencyjności.

Zaufali nam:
PHU GiG ul. Sosnkowskiego 40-42 lok. 105, 45-254 Opole